Verzenden en retouren

Verzenden 

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij de wijn zo snel mogelijk naar u toe. Wij houden een levertijd van 2 tot 4 werkdagen aan. Het is voor ons een sport om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken, waardoor we een sterke voorkeur hebben voor leveren in 2 werkdagen.

Mocht het voorkomen dat we een product niet snel genoeg kunnen leveren, dan nemen we altijd contact met u op. U heeft dan de keuze tussen een nieuwe leverdatum, óf uw geld terug.

Voor het vervoer maken we gebruik van Flespakket en PostNL. De wijn is verpakt in speciale verzendverpakkingen bedoeld voor wijn, die tegen een flinke stoot kunnen. Is uw bestelling tijdens het transport beschadigd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we u een passende oplossing kunnen bieden. 

Wat zijn verzendkosten?

Om de bestelling (pakketpost) naar u toe te sturen, wordt gebruik gemaakt van Flespakket en de kosten daarvan zijn 9,95 euro per verzending. De verzendkosten zijn net als onze artikel prijzen inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

Wilt u uw wijn buiten Nederland laten bezorgen? Geen probleem! Dit regelen we graag voor u. Neemt u contact met ons op over de verzendkosten en wij maken dit voor u in orde. 

Retourneren (terugsturen) / Afkoelperiode

U als klant heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product(en) te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn, indien van toepassing, speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan echter alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie ook onze algemene voorwaarden op deze website.

Wilt u de gehele bestelling retourneren dan dient u de reeds in ontvangst genomen artikelen terug te sturen naar onderstaand retouradres. Wij zullen dan de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, zo spoedig mogelijk naar u terugstorten. Hou er wel rekening ermee dat de verzendkosten voor het retourneren van de gehele bestelling wel voor uw rekening zijn!

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal ook in dit geval zo spoedig mogelijk aan u worden teruggestort. Echter verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd!

Hoe dan ook dienen alle annuleringen, ruilingen en retourneringen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Stuur dus niet zomaar product(en) terug. Neem eerst via de e-mail (info@muselet.nl) contact op of per post (zie onderstaand retouradres) voor de verdere afhandeling. Bovendien verzoeken wij u vriendelijk om in alle gevallen
uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

En
hoewel het misschien raar klinkt, maar voor het terugbetalen van reeds betaalde
bedragen (bij vooruitbetalen zoals iDEAL of bankoverschrijving) hebben wij
tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op:
Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan
het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit in verband
met eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen
worden normaal gesproken binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald.
Uitzonderingen daargelaten.

Retouradres:

Lemelerberg 25

2402 ZN
Alphen aan den Rijn