Verzenden en retouren

Verzenden 

Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, sturen wij de champagne zo snel mogelijk naar je toe. Het is voor ons een sport om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken! Heb je voor 16:00 besteld, dan wordt je pakket die dag ook aangeboden bij PostNL. Via click & collect kan elk artikel na betaling op werkdagen in Alphen aan den Rijn worden opgehaald.

Mocht het voorkomen dat we een product niet snel genoeg kunnen leveren, dan nemen we altijd contact met je op. Je hebt dan de keuze tussen een nieuwe leverdatum, óf je geld terug.

Voor het vervoer maken we gebruik van Flespakket en PostNL. De wijn is verpakt in speciale verzendverpakkingen bedoeld voor wijn, die tegen een flinke stoot kunnen. Is jouw bestelling tijdens het transport beschadigd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. 

Wat zijn verzendkosten?

Om de bestelling (pakketpost) naar je toe te sturen, wordt gebruik gemaakt van Flespakket en of PostNL en de kosten daarvan zijn 9,95 euro per verzending. De verzendkosten zijn net als onze artikel prijzen inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

Gratis verzending vanaf € 149,-
Wij berekenen binnen Nederland geen verzendkosten bij een bestelling boven de 149.- euro. Dit geldt voor één adres. Bij een bestelling onder de € 149.-brengen wij 9,95 in rekening.

Wil je jouw wijn buiten Nederland laten bezorgen? Geen probleem! Dit regelen we graag. Neem dan contact met ons op over de verzendkosten en wij maken dit voor je in orde. 

Retourneren (terugsturen) / Afkoelperiode

De klant heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product(en) te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn, indien van toepassing, speciaal voor jouw geassembleerde producten. Het product kan echter alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie ook onze algemene voorwaarden op deze website.

Wil je de gehele bestelling retourneren dan dien je de reeds in ontvangst genomen artikelen terug te sturen naar onderstaand retouradres. Wij zullen dan de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, zo spoedig mogelijk naar je terugstorten. Hou er wel rekening ermee dat de verzendkosten voor het retourneren van de gehele bestelling wel voor jouw rekening zijn!

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor jouw rekening. De aankoopsom van het door jouw geretourneerde deel van de bestelling zal ook in dit geval zo spoedig mogelijk worden teruggestort. Echter verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd!

Hoe dan ook dienen alle annuleringen, ruilingen en retourneringen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Stuur dus niet zomaar product(en) terug. Neem eerst via de e-mail (info@muselet.nl) contact op of per post (zie onderstaand retouradres) voor de verdere afhandeling. Bovendien verzoeken wij je vriendelijk om in alle gevallen jouw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

En hoewel het misschien raar klinkt, maar voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen zoals iDEAL of bankoverschrijving) hebben wij tevens jouw bankrekeningnummer nodig.

Let op:
Het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling aan ons hebt gedaan. Dit in verband met eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden normaal gesproken binnen maximaal 30 dagen aan je terugbetaald. Uitzonderingen daargelaten.

Retouradres:

Lemelerberg 27
2402 ZN
Alphen aan den Rijn