FAQ

1.1 Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Momenteel kun je voor het afrekenen van uw bestelling in onze webshop gebruik maken van Mollie via:iDEAL:

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling online afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. 

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

1.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen of producten bekijken?

Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen met het Click & Collect systeem. Je bestelling staat 2 uur na betaling klaar om opgehaald te worden.

1.3 Wat betekent service voor de webshop Muselet.nl?

Service staat bij ons hoog in het vaandel! Mocht het product wat u bij ons besteld heeft niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u dit binnen 14 dagen retourneren. Zie de  procedure hieronder beschreven. Om onze webshop kwalitatief hoogstaand te houden, vernemen we graag van u als het product u niet bevalt

1.4 Klanttevredenheid

Ik ben tevreden over Muselet.nl

Vertel het anderen!

Ik ben niet tevreden over Muselet.nl

Vertel het ons!

1.5 Wat te doen als u niet tevreden bent over een product of over onze dienstverlening?

U bent niet tevreden over ons product? Het is altijd lastig om op afstand een product te kopen. Daarom heeft u binnen 14 dagen na ontvangst van het product ALTIJD het recht om, zonder opgaaf van reden het product te retourneren aan ons. Zie onderstaande procedure. We willen graag kwaliteit leveren dus een vriendelijk verzoek om ons de reden van retour door te geven.

1.6 U bent niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een andere klacht?

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over hoe u bijvoorbeeld te woord gestaan bent door één van onze medewerkers of een andere klacht. Wij willen van iedere klacht leren en proberen die zo goed mogelijk voor u op te lossen. Mailt u ons eerst met de klacht op info@muselet.nl. U krijgt dan binnen 1 dag bevestiging van de klacht. Binnen twee werkdagen bieden we u een passende oplossing voor uw klacht. Komen we er samen niet uit? 

1.7 Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit product terugsturen?

Geen probleem!

1.8 Annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang de bestelling nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan dient u het pakket(en) bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten worden hierop in mindering gebracht echter alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger!

1.12 Ik krijg geen bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?

De meeste mensen hebben een Spamfilter en helaas laten niet alle Spamfilters onze bevestiging e-mail door. De bevestiging e-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben.

1.13 Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Wij leveren 99% uit voorraad! Kijk in onderstaande lijst wanneer uw bestelling normaal gesproken geleverd wordt: