FAQ

1.1 Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Momenteel kun je voor het afrekenen van jouw bestelling in onze webshop gebruik maken van Mollie
via: iDEAL:

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk de bestelling online afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je zich daarvoor hoeft aan te melden. 

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

1.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen of producten bekijken?

Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen met het Click & Collect systeem. Je bestelling staat doordeweeks binnen 2 uur na betaling klaar om opgehaald te worden. Bekijk de openingstijden!

1.3 Wat betekent service voor de webshop Muselet.nl?

Service staat bij ons hoog in het vaandel! Mocht het product wat je bij ons besteld hebt niet aan jouw verwachtingen voldoen dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren, mis onbeschadigd of ongeopend. Zie de  procedure hieronder beschreven. Om onze webshop kwalitatief hoogstaand te houden, vernemen we graag van je als het product je niet bevalt.

1.4 Klanttevredenheid

Ik ben tevreden over Muselet.nl

Vertel het anderen!

Ik ben niet tevreden over Muselet.nl

Vertel het ons!

1.5 Wat te doen als je niet tevreden bent over een product of over onze dienstverlening?

Je bent niet tevreden over ons product? Het is altijd lastig om op afstand een product te kopen. Daarom heb je binnen 14 dagen na ontvangst van het product ALTIJD het recht om, zonder opgaaf van reden het product te retourneren aan ons. Zie onderstaande procedure. We willen graag kwaliteit leveren dus een vriendelijk verzoek om ons de reden van retour door te geven.

1.6 Je bent niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een andere klacht?

Het kan zijn dat je niet tevreden bent over hoe je bijvoorbeeld te woord gestaan bent door één van onze medewerkers of een andere klacht. Wij willen van iedere klacht leren en proberen die zo goed mogelijk voor op te lossen. Mail ons eerst met de klacht op info@muselet.nl. Je krijgt dan binnen 1 dag bevestiging van de klacht. Binnen twee werkdagen bieden we je een passende oplossing voor jouw klacht.

1.7 Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit product terugsturen?

Geen probleem! Alleen de verzendkosten zijn wel voor jouw rekening.

1.8 Annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang de bestelling nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleer je de bestelling, nadat de bestelling aan je verzonden is, dan dien je het pakket(en) bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van je hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten. De gemaakte verzendkosten worden hierop in mindering gebracht echter alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger!

1.12 Ik krijg geen bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?

De meeste mensen hebben een Spamfilter en helaas laten niet alle Spamfilters onze bevestiging e-mail door. De bevestiging e-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen om na te gaan of wij jouw betaling al ontvangen en verwerkt hebben.

1.13 Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Wij leveren 100% uit voorraad! Vandaag besteld voor 16:00 uur is vandaag ingepakt en wordt het aangeboden bij PostNL.